Fredag

Överallt står det om OS, överallt snackas det om det, folk är tillochmed upptagna för att se skiten. Än så länge har jag inte sett en enda minut av det, inte ens knappat förbi på tvn, eller kanske en repris madde ville se? men då tittade jag på henne och snackade med henne istället.. fan intresset är TOTALT obefintligt. Inte ens jag visste jag var ointresserad.

Hämtade ut datorn idag, Trots att den varit lagad i flera dagar säkert! de är ju så jävla idiotiska. Försökte ta betalt 400 jävla kronor också och jag utbröt högt inför hela kön: SKÄMTAR DU?!

hehe, kanske var att ta i men, jag är fattig och jag har fan garanti kvar och de sa inte ett ord om att det skulle kosta något, dessutom hade de dammsugat ur datorn och ville ha betalt för de, men ja har FAN inte bett om det , fast det var bra, hehe. behövdes, verkligen. Jag slapp i alla fall betala. Va de måste hata mig, var lika tjurig när jag lämnade in datorn, men en sak är säker: jag kommer aldrig gå dit igen.

Nu ska jag städa bort alla ölflaskor, fick oväntat två snarkande inneboende lastbilschaufförer på besök inatt och de var inte sena på langa fram alkoholen! En fet middag beställde de också som jag fick laga ihop sådär vid tiotiden på kvällen. Och jag kommer ännu en gång fram till att jag Måste bli bättre på laga mat, kan inte stå o snacka med mamma i telen samtidigt som jag lagar mat varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0