jävla matta

vet inte varför, men på alla telejobb ja haft har de heltäckningsmattor, för att dämpa ljudet från de som går i högklackat kanske? vore bättre om de stoppade nått stort i käften på han som sitter bakom mig och skriker ut sina ord, jämt. Kunderna hör ju honom bättre än mig.

Men mattan, den är ett jävla helvete för mig. Jag ser Ingen annan som gör det, men jag snubblar hela tiden på den, lyckas ta ungefär 3 steg utan att snubbla. Och det låter, och det syns!! Alla vänder blicken och kollar vem fan som går så klumpigt. Jag låtsas som ingenting, eller svär muttrande, jävla matta. Tänker alltid, nästa gång, då jävlar ska jag klara det. Men icket, förrän idag! Nu sista gången jag går hela långa vägen, förbi alla andra, typ 100 datorer, så lyckades jag, synd jag inte lärde mig tidigare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0