Slutet är nära.

Nu slutar sommaren. Sommarjobbet och sommar...lägenhet? Nej nån sån har jag inte haft på länge.
Men sommarjobbet, DET slutar iaf, idag kl 21.15. DÅ mina kära vänner lovar och svär jag på att det är sista gången jag tar ett ****** samtal!!

Sista dagen i skell idag också, försökte handla och gå på systemet, total förvirring och otroliga köer. Va i helvete. Trodde de skulle bli lugnt då norrmännen drog, eller är dom kvar? Iofs så var det fredag eftermiddag kl 16 också. Dumt.
Just nu är jag jäkligt sugen på komma hem till Örebro och en säng. Efter några dagar på en soffa. Men kommer naturligtsvis sakna det lite, Skellefteå alltså, inte soffa som säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0