Vilken jävla helg

är helt slut. Igår blev visserligen väldigt nykter för min del, men då avtog däremot sömnen. Brorsan o Kim kommer hem kl 8 på morgonen. Då hade jag kanske sovit 2-3 timmar. Och för de som känner min bror, vet att efter han kommer in så är resterande sömn bara att glömma.. Och mycket riktigt, han somnar även inom loppet av 2 sekunder, jag förstår det inte, det kan INTE vara möjligt somna så fort. Jag och Kim sitter och garvar över hur jävla patetiskt högt han snarkar, man tror det är ett skämt.

Jag lyckas dock somna till några sekunder till, vaknar tio och är inom loppet av 2 sekunder (morgonhumör) störtförbannad över vad jag hör (snarkningar) och sätter mig upp och ska safta en kudde på brorsan, men upptäcker till min förvåning att brorsan är tyst och att det nu är Kim som bör få kudden. Dock var det bara ett väldigt litet uppehåll från bror och snart så snarkar de ikapp.. jag vill sätta mig ner och gråta. Fastän jag är så trött ja knappt orkar hålla uppe ögonen tvingar jag mig ur sängen och gör mig iordning. Hade en stark känsla av att de hade fått ett glas i huvudet om jag varit tvungen stanna kvar, eller en spya över sig pga den OTROLIGA alkoholstanken som befann sig i mitt rum, man skulle kunna bli full av att bara andas in den.

Hursom passar jag på att dra iväg med bilen, eftersom ja var nykter och väldigt sällan har tillgång till bil. Försöker hitta på allt möjligt, man nu kan göra en söndag kl 10 då ALLA MAN KÄNNER ÄR BAKIS OCH ENDAST JAG ÄR VAKEN.
Ikea var ja bla på och har nu nya gardiner... och fan, ja vet inte om de blev så jävla snyggt även om ja gillar själva gardinerna. Men alltid kul med nytt.


Jag ser så jävla framemot sömnen som strax ska infinna sig. Tänkte upp tidigt imorn och dra till stan och träna, fick idag ett samtal av en nyfunnen vän som har planer på att agera personlig tränare på mig. Haha. Jesus vilka ideér man har på fyllan. Men iaf så vore det ju trots allt inte dumt alls. Skulle gärna träna med en kille som dessutom VET hur man tränar och som faktiskt skulle kunna lära mig en hel del. Har egentligen aldrig känt mig bekväm med att träna med tjejer pga hur det jämförs hit och dit, speciellt då vissa ja tränat med har diverse ätstörningar eller träningshets.. Med en kille kan jag vara hur jävla svag (eller stark;) jag vill utan att denne skulle reagera överhuvudtaget eftersom han (förhoppningsvis) ändå alltid är överlägsen. Träna ska vara roligt och inte någon ångest över vem som är mest vältränad eller starkast. Jag skiter fullständigt i vilket sålänge jag själv är nöjd med min kropp.

Förutom snarkningarna är det såklart alltid lika kul (och onyktert) när brorsan är här o hälsar på. Hoppas såklar det blir många fler gånger, även om jag på natten bara vill strypa honom och jag kan inte säga att jag inte är glad att jag slipper snarkningar inatt! :) Tycker dock synd om de två grovt bakfulla pojkarna som just nu sitter i en bil påväg upp till Skellefteå. Hoppas de inte somnar efter vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0