Ehh midsommar.

Midsommar gick ju som planerat, och icke planerat. Blev precis så full som jag trodde av vinflaskan, tog inte speciellt lång tid alls att få ner den, som väntat. Dock skulle jag inte dricka mer, men javisst några drinkar går ner. Öl? Cider?

Hade otroligt skum fylla där jag uppträdde förståndigt och verkade helt okej nykter. MEN det var en jävla lögn, stora minnesluckor och information om vad jag sagt bevisar att jag inte var okej alls. Illa det där, när man verkar nykter, då tror folk att det man säger är helt seriöst mina åsikter också. HEHE. Men ingen fara det kom väl ut rätt okej saker. DOCK så vet jag inte hur sms-samtalet såg ut. Mina skickade är borta, och med tanke på hur de mottagna ser ut så tror jag Inte alls mina var i något bättre skick? hoho, Roligt se dagen efter.

Nu måste jag dra mig upp ur sängen, hällt i mig en liter mjölk och tryckt lite chips. Måste försöka få tag i nån mat, i detta kylskåp fanns det inte mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0