jag vet inte VEM

som eg är mest speciell.
Jag sitter här, upptäcker jag sitter i total tystnad, har på SVT2?! där det piper. vad heter rutan med ränder och olika färger? Hm, måste jag ta reda på, har jag ens någonsin vetat det?
Ibland är jag så totalt oallmänbildad, jesus. Och varför är det en vit pinne som far fram och tillbaka ? På rutan..det har jag alltid undrat. Kanske behöver skicka ett mail till SVT och fråga. Blev sjukt nyfiken.

Ser inte alls framemot morgondagen! Fast så mycket hatar jag ju faktiskt inte jobbet, har jag upptäckt. På ett sätt är jag verkligen GLAD att jag fick jobba med marknadsundersökningar under våren. För jämfört med det är det här jobbet rena drömmen!!! Det är nog vilket jobb som helst. Men nu börjar jag gnöla på det också, jag är LESS på telefon jobb. Man blir så otroligt försutten...
kan man säga så?

Nej ta tag i tankarna, lägga sig o sova. Förbereda sig mentalt med lite skumma drömmar inför alla gubbjävlar som ska ringa in imorgon. Jag undrar alltid om de hade varit trevligare om de hade mött en ansikte mot ansikte? Förmodligen. Men egentligen, varför anses det mer okej vara otrevlig på telefon? Okej jag fattar varför, man behöver inte se människan i ögonen osv. Men man framför bannemig samma budskap. Det jag föredrar mest med telefonen är att Jag kan slänga på luren när jag blir för förbannad. Det skulle ju va svårt om vi möttes öga mot öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0