Lappsjuka - high level

Det är inte jättelätt att gå från två dagars hårt supande till en lugn kväll i skogen. Kontrasten är för stor.
Men det är snuskigt skönt, att bara ta det lugnt och jag ser framemot den tysta och djupa sömn jag kommer få inatt.

Annars känns det allmänt konstigt att plötsligt befinna sig i Norrland, en paus från Örebro i 3 månader. Känns även liite jobbigt att inte ha en aning om hur sommaren ser ut eller när jag kommer jobba, försöker sätta mig in i att ta en dag i taget. Tur jag inte är den som gillar att planera allt för mycket hursomhelst.

Imorn ska jag hem till råtthålet och ladda inför 11-timmars passet i telefonen som börjar måndag, fy fan vilken första dag. Jag ser "faktiskt" inte fram emot det på något plan alls. Men förhoppningsvis kommer VikingLine och räddar mig snarast! Ser nästan framemot jobba hårt några dagar (inte telefonjobbet), jag  blir sjukt rastlös av att sitta still. Men dagarna ska nog inte vara något problem att fylla upp ändå.

Dags för duschen i det icke så varma vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0