en ny spännande dag

vaknar på soffan helt ovetandes om vad fan som hände. Somnade visst, känns som det börjat hända då & då nu. Tur soffan är skön, eller är den verkligen det? Sängen är upptagen av en stor.. klump. Jag orkar verkligen inte göra något åt det och defenitivt inte röra på mig, vänder mig om och somnar om tills man väcks till den späännande föreläsningen som väntar. Känner sig otroligt fräsch efter en natt i kläder och smink, men att kliva upp tidigare för att duscha är Inte min grej. en om-makeup och mjukisar får duga.

Aldrig är jag så slö i skolan som innan tenta, jag vill rymma, skippa allt och bara gräva ner mig i närmaste grav. Jag måste vara den mest ångesfyllda och patetiska människan, jag tål inte mycket press jag.

Har varit en otroligt irriterande dag där jag mest tycker synd om de som umgåtts med mig, men blir bättre när jag fått mig hem och bort från de hemska lektionerna där jag inte förstår något, som såklart beror på att jag inte har pluggat på några veckor nu. Tror inte lite bläddrande i böcker räknas som effektivt pluggande där man kanske lär sig något.

Tänkte ta en "paus" från pluggandet, som jag inte ens startat, med en inlines tur, känns bra att röra sig lite, så man har mer rätt att hälla i sig Pucko.  Kvällen slutade lyckligt med Pucko, men dock fick jag ge mycket för att få tag på den, efter en flygtur med inlines är jag mörbultad och halvt uppskrapad, men inga större skador, dock krävdes lite omplåstring, och jag som "aldrig" ramlar har konstigt nog inte det hemma. Som tur fick jag tag på både plåster, Pucko och tillochmed polly. Kvällen är räddad från plugg när den nu övergått till tycka-synd-om-mig-själv-kväll. Det var det HELT klart värt en vurpa!

Vill desperat gå o duscha, men tror jag avstår med tanke på risk för dödligt svidande på knän, händer, ansikte och axel. Ska ta mod till mig imorn. Och imorn ska jag förövrigt plugga. Ska se vad mina tentapluggspolare håller till. Misstänker att det inte bara är jag som inte pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0