JAG SUGER

Nu har jag haft tillräckligt mycket telefon jobb, och alltså kört spelet "hjärter" på datorn Alldeles för mycket, men fortfarande Suger jag!! jag vinner ALDRIG. och jag blir så jävla grinig. Är det något jag missat?! Att jag tror det funkar på något helt annat sätt än det gör? Detta vill jag verkligen ha förklarat för mig.

Annars funkar det fint på telelinjen idag, dagens offer är stockholmare, närmare bestämt huddingare (?), hittills har alla varit trevliga och de flesta ställer upp på intervjuer,  jag har till och med gjort fler än jag behöver, därav jag slappar lite nu. Nu får min norrländska stolthet en liten törn. Att alltså skåningar är helvetes mkt otrevligare än stockholmare.  love you huddingar. jag orkar faktiskt leva igenom denna dag av telefoneri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0