Nr 1



idag är en dag som de flesta andra, dagen efter.
Vi som skulle vara nyktra hela helgen kunde inte stå emot trycket igår, inte alls för att någon tjatade på oss, jag har egentligen ingen aning vars vi kom på tanken, men den finns väl alltid där när det är helg, trots att det kändes som måndag.

Valborgs var såklart som jag trodde, alla har för stora förväntningar, häller i sig alkohol, skakar rumpan på kåren och sen ett fall i backen som vanligt, och sen efterfest, som jag smet från. Onsdagen började med en inte alls förvånande dunkande huvudvärk. Men efter ett antal timmars knaprande på alvedon så kunde jag gå lös på spriten.

En kul vecka, utan plugg. Men jag förstår fortfarande inte varför studenter super 2 dagar på valborgs? Är det någon orsak för oss att "passa på", supa så mycket som möjligt medans vi kan.  Inte alls för att jag klagar!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Alla tillfällen möjliga för att supa eller fira, vet du väl! HAHA

2008-07-14 @ 23:12:00
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0