Se nu

Inte tar det lång tid innan jag slänger ur mig arga inlägg. Är jag sån arg människa ?
Tror inte det, dock jävligt lättretad. Kort stubin med andra ord. HA, mamma som trott det kanske skulle växa bort med åldern? skulle inte tro de va.

Idag är jag dock glad. Tror jag? svårt avgöra på en sådan vanlig dag som denna.

Det förmodligen mest spännande idag var årets första inlines tur, min balans var Otroligt "bra" för att vara jag, jag snubblade knappt. DOCK konditionen, är som ett astmafall efter en halvtimme.

NU ska jag låtsas läsa en bok, sen käka och sen WORK WORK. det ser jag som vanligt inte alls framemot. Kanske lägger in ett surt inlägg sedan om vilka sura människor jag ska prata med idag!



Japp jag gillar uttrycka mig med capslock nuförtiden, kanske bra taktik för att få bort svordomarna? Men vem FAN bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0