Trött

Efter en veckas sovmorgon varje dag klarar jag inte alls av att kliva upp klockan nio. Klarar inte riktigt av att tänka.
Nu är klockan 10.20, och min föreläsning Började kl 10. Jag hade ingen koll på vars vi skulle va, och då vi inte var där vi brukar vara, så gick jag hem, kunde ju tänkt på kolla i HSL2, där vi faktiskt brukar vara när vi inte är där vi brukar vara. =) Jag förklarar så bra.

SÅ nu väntar jag tills pausen är, så går jag dit då, får höra med Madde vad som sagts, hon har alltid bra koll ! Dock har hon ingen koll på sin mobil då hon inte verkar kolla den då jag frågar vars vi är.

Inatt har jag som vanligen drömt om ungar. Jag förstår fan inte problemet, jag vill inte alls ha barn nu. Ändå är jag gravid eller har barn varje jävla natt. Det är nog Emelie och Filips fel. Jag hoppas det slutar snart i alla fall.

Nu måste jag dra mig upp ur soffan innan jag somnar. Ska passa på att diska osv medans ja liks är hemma och bara väntar.

Detta blev totalt ovärt skitsnack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0