1 månad till SkellHell

EN MÅNAD gott folk. På en månad ska jag hinna plugga fantastiskt mkt, arbeta uthållsamt (?) och dessutom packa ner hela min lägenhet i förrådet respektive i en FET resväska!! OCH dessutom fixa med ett X antal tusentals papper inför USA..vilket jävla skämt land!!

Jag planerar även att hinna partaja till det med alla kära vänner i ÖRE ett antal gånger...fy fan vad jag kommer sakna den här hålan ändå!! Kan inte förstå det är så kort tid kvar innan jag far i väg i sex månader.

Haha, det är ju tametusan EXAKT sex månader... far den 16 december och kommer tillbaka till Örebro den 16 juni. Shit vilken planering. (Japp..kommer till Örebro först, finns inte en chans i helvete att mitt bagage från USA tillåts i plutteflygplanet till Skell. Hem och avlasta..)

Sen är frågan...VAR och HUR ska man tillbringa sommaren ?! Jaja..riktigt sån fantastisk framförhållning ska vi inte ha..

Kommentarer
Postat av: Ebba

JAG kommer sakna dig såååå in i helvete!! :( Men den 16 juni, blir de partaj då? ;P Jag hoppas du blir här i sommar, mina planer lutar åt de iaf! :) PUSS

2008-11-18 @ 08:38:45
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: svar

DET BLIR SÅ JÄÄVLA PARTAJ DEN 16e!!!! :D:D:D haha jag längtar typ redan hem!

2008-11-18 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0