amazing day

om ni inte skriver att jag är duktig nu då vet jag inte vad!!!

Vi har suttit med det jävla PMet från åtta imorse, en paus mellan 16-22 då vi JOBBADE och sedan satt vi direkt efteråt till NU

Men nu är det jävla PMet inskickat :) och vi har sovmorgon imorgon!!

Har däremot tagit på mig att jobba det satans jobbet.. jobbar alla kvällar i veckan 6 timmar. Det suger. Men vad gör man inte. Mitt huvud värker fortfarande...men det blir bättre nästa vecka, hoppas jag. Funderar till och med på skaffa mig ett liv till helgen! Som kanske inkluderar lite alkohol. Har varit tillräckligt vitt... TVÅ gånger på 4 veckor! Hallå. jag är så värd det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, ja då har ni verkligen varit duktiga =)

Vita helger?! Ja jag har druckit EN gång på över 1 år!!! Kanske blir att dricka i helgen, få se..

2008-11-04 @ 09:30:26
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: svar

haha jaaa men då skulle jag nog vilja påstå vi sitter i lite olika situationer ;) det är ju nästan lag på att jag borde dricka oftare!

2008-11-04 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0