Bra start på dagen

den BÄSTA! Sov till klockan 12.20 för att vara exakt. Då hade klockan ringt i 50 minuter, allt i sin ordning alltså.

finns INGENTING att äta.. börjar dagen med en skål daimglass med banan-chokladsås och ett glas cola. :)

inser dock att det inte är lönt vänta på någon chaufför till matbutik, nej jag, trots stor ågren, drar mig till ica och handlar för nästan 400 kr. Det svider. Men ack så nödvändigt..

Transcom ikväll!! wohoo. Sen valvaka hela natten? Jag är rätt pepp fastän jag ska upp äckel-åtta imorgonbitti. Förmodligen bara för att jag är lite småkär i Frippe o Freppe.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Orka! Valvaka?! Nejnej! Men frukosten lät juh helt okej =) Nu ska jag plocka upp lilleman, han ligger och filosoferar i sängen.. :P Pusspuss

2008-11-04 @ 15:04:21
URL: http://emmev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0