Embassy of the United States of America

där har jag tillbringat största delen av dagen känns det som. Dom har helt jävla stört system. Man bokar en tid, men det är flera andra som bokar samma tider. Så det är absolut inte säkert man kommer in på sin tid. Och man ska helst komma dit långt i förväg eftersom det är kö in. Så ja, jag och Johan hade bokat klockan 10 och kom dit kl 9.10. Vi fick så till exakt kl 10 i 50 minuter utomhus och vänta i en lång kö. Jag höll seriöst få frysa arslet av mig, våra föttter var isbitar och allt jävla slask hade gjort skorna dyngsura. Bra start på dagen. Och roligare skulle det inte bli. När vi väl fick komma in och lämna vara 5000 papper så fick vi sedan sitta på en inte alltför skön stol i ca 2 timmar och vänta på att bli uppropad och göra en intervju som tog ca 30 sekunder, två frågor ställde dom till mig, var jag skulle studera och hur länge. Och jag hade varit nervös för att snacka engelska men det kunde tillochmed jag svara på utan problem.

Skönt att det fanns en skylt inne på ambassaden där det stod "Going to U.S? ITS EASY!" FY FAN VILKEN JÄVLA LÖGN.
punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Passa dig för att göra fel i tullen!! Mamma hörde inte vad militären sa o sträckte fram fel finger för fingeravtryck o när hon sa att hon inte hört, så tyckte han att hon va uppkäftig. och de står stora skyltar om att man kan bli åtalad om man är uppkäftig mot US army!

2008-11-26 @ 01:23:53
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: svar

hahaha, omg, varför är jag inte förvånad! det där landet är så jävla överdrivet. att man ens orkar ta sig dit:P men nu är allt fixat iaf!!! äntligen. Bara vänta kvar..

2008-11-26 @ 02:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0