Hjälp sökes, seriöst

jag måste sluta försova mig, det har jag sagt länge, men fan nu måste jag lägga av! det är inte ens lite roligt längre. Dock skönt.
Imorse tänkte jag inte ens några övertalningstankar åt mig själv för att ligga kvar, utan var helt på det klara att jag var tvungen kliva upp klockan 8. Klockan ringde var tredje minut Jävligt irriterande men ändå verkar jag ha lyckats stänga av den till slut eller ger den upp självmant?! Isåfall måste jag skaffa bättre väckarklocka. Vaknade bara 2,5 timme för sent. Anledningen till att jag överhuvudtaget vaknade till rejält även om jag redan var halvt vaken är pga Ebba som ringde i luren, stort tack till det. Annars hade jag garanterat legat kvar tills de var för sent för att ta sig till jobbet.

Känns skapligt jobbigt CYKLA till jobbet. 7 äckliga timmar ska snackas bort. Jag hade absolut hellre suttit på föreläsningen. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHA, va tur att jag ringde då, kände de nog på mig.. för ja vet inte riktigt vad ja tänkte.. ringde för att fråga va ni hade för böcker o när jag lagt på kom ja på att du läste med linda o att hon satt bredvid mig! HAHA va lite virrig då. :P Men tur att ja ringde då! ;P Jag vet hur svårt de kan vara att vakna! PUSS

2008-11-11 @ 03:08:37
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0