Högst på önskelistan

att blåst ska försvinna från jordens yta. Cykla i motvind..det finns nog inget som irriterar mig så mkt. Jäkla Moa som fick mig att cykla, det var de inte värt!!

Jag är också förbannat less på det där jobbet, haft riktigt tjuriga kunder idag och till slut var jag lika tjurig. Men, EN jävla dag kvar på måndag sedan är jag fri!!! Har däremot allvarliga funderingar på att ringa Comhem och se om jag får jobba några dagar i jul. För vi fick ungefär 30 000 kr mindre än vi trodde av csn. Bajs, skulle man kunna säga.  Ändå är jag hemskt pepp på San Diego för tillfället.. vill nununu. Jag vill få tillbaka peppen för ett liv, för just nu gillar jag mest ligga i sängen. Tydligen blir jag så när jag är stressad.

Men 400 stenar lyftes från mitt bröst idag.. fick ett glädjande besked om att jag kan läsa redovisning på distans nästa höst istället för att ta igen den kurs jag missar nu i jul/januari!! Det betyder att jag inte behöver gå på de 5 föreläsningar som helt tog upp all den tid jag hade planerat för packning, och jag behöver inte leta upp några snorungar att skriva 3 seminarieuppgifter med nästa höst! Underbart. Dessutom är jag ju så nördig att jag gillar redovisning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0