Intressant

upptäcker nu att det går ju använda typ ALLA sidor på internet här på jobbet. Trodde jag var begränsad till aftonbladet/expressen, men ICKE :D Dagen blev ungefär 300 kg lättare. Dock spelar de in våra skärmar då och då, så de ser vad vi gör, känns ju lite pressande. Men det skiter jag i, idag. Jag är så jäkla tjurig på mig själv att jag tagit på mig att jobba extra. PISSjobbigt är det. 4 äkliga timmar kvar. Det var det inte värt, så det så.

Funderar på hur jag snyggt ska säga upp mig från jobbet också... inte kommit fram till något självklart svar än. Det uteslutna är iaf defenitivt att jag vetat om redan från att jag blev anställd att jag ska sticka efter nyår. Nu hoppas vi att chefen inte är någon som sitter o gluttar på bloggar....eller råkar spela in just det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0