its over, im weak

världens roligaste halloween helg..helt nykter, as usual nuförtiden, skrivit PM hela helgen, plus sovit. Har nog sovit upp mot 30 timmar den här helgen, INTE ILLA PINKAT. så att säga.

Ligger fortfarande i sängen, och börjar nog tamefan få liggsår snart. Det ser ut som en svinstia här, likaså mig själv. Jag har ingen mat i kylskåpet och jag vet inte ens hur det ser ut ute idag? Känner att jag börjar gräva mig egen grav här.

Jag behöver en ordentlig fylla..tragiskt men sant. Jag behöver få mig ur den här jävla lägenheten och glömma studier och jobb.


Om 2 månader sitter vi på flyget till San Diego. Vi har hittat lägenhet med utsikt över havet, HOHO. Inget säkert ännu dock.

Måste GÅ till affären, just insett det har jag inte gjort på länge, min chaufför är borta! Kommer gå ner i vikt under den tiden bombsäkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0