Läser kommentarer

nämen fy vad taskiga ni är, nog finns de väl normala bilder på mig!!

Se bara här:

 
Bild 1                                                                 Bild 2


Och detta är ganska intressant, för jag skulle gissa på att dessa bilder är tagna med en skillnad på ungefär högst 30 minuter. Första bilden är ju faktiskt helt OTROLIGT normal bild på mig, är nog faktiskt kanske möjligtsvis den enda normala bilden jag har på mig själv och jag tycker själv den är helt okej. Den andra bilden, är som ni säger, en NORMAL bild på ett sätt, alltså jag ser knall ut, som på resterande 1258 korten jag har på mig själv.

Frågan är: är jag nykter, och råkar se full ut på bild nr 2. Eller är jag kanonfull som det ser ut på bild 2 och alltså lyckas dölja detta på bild 1 ?
Eller har jag helt enkelt lyckats bli kanonfull på 30 minuter...? Jag vet att jag kände mig nykter på bild nr 1, och absolut inte på bild 2. Så det lutar mot alternativ 3. 
Men samtidigt kan orsaken till att jag kände mig nykter på bild 1 bara vara i jämförelse med Sandra, som faktiskt ursprungligen är med på bild 2 men som jag snällt klippt bort, för hon var INTE nykter, ungefär 3 sekunder efter att bilden togs hällde hon en HEL öl rakt ner i hennes väska, (inklusive jacka, som låg I väska.) Därav gick vi hem till mig och bytte ut jacka och väska (och bad en bön om att hon inte skulle göra om det i MIN väska) och jag fick äran att behålla väska full med öl och jacka. Undrar om det var där jag kände att jag hade lite att dricka ikapp? Tror jag just kommit fram till lösningen.



Här har vi ursprungsbilden, Sandra med ölen i högsta hugg, strax innan den ligger i hennes väska.




Ser förövrigt ut som att vi står i ett fönster med utsikt över en liten stad eller nått med tanke på alla lyktor i bakgrunden, men detta är alltså i själva verket från andra våningen på studentgatan TVÅ!! Vad i helvete är de för lampor?! Trodde inte vi hade så mycket (alls) nere vid missionsskolan.. Jag har ju samma utsikt från mitt fönster och inte fan har jag reagerat på detta tidigare. Men allt kommer väl fram på bild...

Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHA, du har helt rätt gumman, detta är på studentgatan 2, i Dannes kök. HAHA, jo ni gick hem till dig o sen började du dricka vin, de kommer ja ihåg.. när du gick var du lugn, men när ja mötte dig sen vare slirigt, iofs inte bara för dig! ;)

2008-11-29 @ 02:50:07
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: svar

haha fan va bra, då har jag ett säker svar på mina funderingar ;)

2008-11-29 @ 14:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0