ohNOO

hahaha NU kommer jag på vem en viss "någon" är lik. ( om än mkt bättre ) Och det var ingen positiv upptäckt! T.O.M lite till sättet ?! Som tur är inte alls till handlingarna hahaha.

Jaja det där lär ju iaf INGEN fatta.. men bara så jag själv inte glömmer bort min upptäckt för ja hade grubblat på det i några dagar.


Tror de femtusen papprena till visumet är klart nu.. fixade det sista idag, och detta är INTE ett skämt, men jag skulle även fixa ett kuver, adresserat till mig själv och påsatt porto för jävla 61 kr. JODU inte räcker de me att man betalar drygt 2600 kr för det jävla visumet, dom kan inte ens stå för att skicka hem det till mig!!!

Och nu är lägenheten helt klar.. (tror jag) MEN även där (som allt annat i USA) är det krångligt.. de ska ha in en ansökan från alla oss tre som ska bo i lägenheten, med alla tidigare hyresvärdar, föräldrar, arbetsgivare, alla ställen man bott på och fanimig lika mkt info som till visumet, NÄSTAN, för inget slår det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0