otroligt BRA humör

länge sen jag har varit SÅHÄR glad en hel dag..herrejesus redan kl 8 imorse var jag glad!
Har fått så jävla mkt gjort.. vi satt 2 timmar på ett fint lunchställe, inga namn nämnda;) och iaktog..och iaktog...ja det var precis det vi skulle göra.. en uppgift där vi ska observera ett företags kultur. Och varför inte göra det medans man äter sjukt god mat. Hehe, vi är väl inte dumma. Några prao elever började däremot viska om oss och peka, kanske för att vi glodde så jävla mkt, men det sänkte ju däremot vår bild av stället då anställda inte direkt ska stå o viska o peka på kunder, dock..15 åriga praoelever är väl inget man ska direkt koppla till företaget.


Sen fick jag tagit de FIN FINA korten till visumet respektive internationella körkortet, varför ser jag alltid ut som en "fängeslefånge" (ord?) slash gangster?! Kommer ju aldrig få mig in i Usa med det där
Även en massa andra papper och kollade även runt och frågade lite om bank och telen.. sjukt trevlig snubbe på Telia! haha han gjorde sig verkligen besvär och kollade upp allt åt mig :) Vi kan väl säga så att det blir inga samtal gjorda mellan mig och Sverige !!! fy satan det är ju "som fått" som killen sa att betala typ 15 kr minuten, underbart. Men sms kommer bara kosta 1,50 kr för er att skicka till mig, och 4 jävla kr för mig att skicka till er. Så..vänj er vid mailkontakt framöver efter nyår!!!

Skulle vilja ha lite tips från mina få, lojala vänner här som läser.. vi har två lägenheter i USA på gång, vi kan ju fan aldrig bestämma oss. Vi har en som vi garanterat får.. en lägenhet som är ca 1,5 km från skolan, 10 min från spårvagnen och allt är kanon, MEN det är bara ett badrum... Den andra lägenheten har två badrum, ligger längre från skolan men har spårvagnen precis runt hörnet..Så tar eg lika lång tid till skolan. Och har TVÅ badrum.. samma hyra ungefär. VAD fan ska vi ta?! det längre bort är finare.. men vi vet inte om vi vill dela badrum om vi kan få två... jag och madde kommer ju bombadera sönder toan med våra saker och jag tycker lite synd om Johan :) hehe. Men dessutom är det inte ens säkert vi får något där.

Vi har kikat på en bil också.. vad tycker ni?;) ( det är seriöst..inget skämt)
Misstänker dock att baksätet är LITE obekvämt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0