Pisstråkig

ja, det är jag. Jag är ledig, Kan festa. men vad gör jag? Jo jag ligger i soffan (som jag bäddat ut, förstås). Jag har aldrig lust festa längre, vad har hänt?!
Var iaf ut igår...var inte så peppad då heller men det blev riktigt skoj ändå! Mkt lyckad fest av Moa och Henke. Och mkt folk!

Hade ett lagom skönt senadrag i magen mitt under förfesten och blev tvungen slänga mig på golvet..alla trodde ungefär att jag dog och såg jätteoroliga ut, haha, de har aldrig sett mig få senadrag tidigare..såg lagom jävla knäpp ut ..JÄVLAR i helvete vad ont det tar, till slut skrek jag rakt ut för att jag inte orkade längre och tårarna sprutade.. Efter två anfall gick jag runt som handikappad, allt för att inte anstränga magmusklerna.Tur att man alltid ska vara så jävla speciell!

Anfallet berodde på en lagom skön kommentar jag råkade slänga ur mig (högt) "fan jag har ju inte hunnit ligga idag" Med detta menade jag förstås ligga ner, eftersom jag hade haft problem med ryggen tidigare på dagen, men när jag insåg hur de andra tog det skrattade vi, MKT. Så mycket att mina magmuskler inte riktigt klarade av det..

Andra gången senadraget kom var pga en lika skön kommentar, skulle försöka rulla upp från golvet jag låg på varav jag förstås säger "måste rulla upp nu". Kan ni ju bara gissa vad de fick det till.. byt ut r till kn. Inte heller det klarade magmusklerna av, deras miner efter vad de trodde jag sa var oslagbara.

Jag har nu legat i soffan 11 timmar o kollat serier/TV/film, you name it. Har ont i ryggen för att jag legat så mkt.. såklart. Aldrig ska den vara nöjd. Imorn måste jag få något gjort.. tillexempel möblera om, så det kan komma nån jävla värme i den här lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0