Resfeber?

Jag har alltid velat prova på att bo i USA. Just för att det är så stort och så centralt i världen. Jag har nu chansen och allt är i princip fixat. Jag kommer att åka.

Ändå känns det som att jag inte längre känner mig lika säker..Ibland skulle jag gärna stanna kvar här istället..Resfeber? Det får vi hoppas..varför känner jag mig på ett sätt avundsjuk på de som är kvar här? Jag kan inte riktigt känna glädje i att åka iväg hem på en månad. Även om jag ser framemot få komma hem ser jag inte lika framemot åka iväg ett halvår direkt efteråt.

Jag behöver nog ett lite större perspektiv på världen..och det är de jag hoppas jag får. Behöver inse att det finns saker utanför Örebro..utanför Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0