STÄD-DAX

efter en kväll med en rödvinsdrickande Sandra så gäller det att skura dagen efter.. började med att vara rätt oseriös, som alltid, och bara skura där det var spillt..vilket slutade med att ALLT skurades eftersom det var rödvinsfläckar ÖVERALLT. Även en hel del plock av snusavfall.. skulle kunna stycka ihjäl såna som lämnar sånt efter sig, Sandra kan ta åt sig även där!!!

Det hade också sipprat ut en jävla massa okänd alkohol på golvet inatt.. det stank gammal jävla alkoholist här inne imorse. Inte undra på man mår dåligt. Nu är det finare än det varit sen jag flyttat in skulle jag vilja påstå..och det är ju förjävla Nice!

När jag kommer ut i köket så stinker det rengöringsmedel och någon har skurat hela köket! Ibland är de inte så jävla illa att dela kök med 7 st andra då vi har några städnissar i korridoren! :D Jag kände mig 90% säker på att det var den största städnissen av de alla...(trodde vi bara hade en), men träffade på henne och hon hade inte alls skyldig. Så det känns skönt det finns fler städnissar! woho. Själv tar jag inte alls på mig någon sådan titel.. jag är nog den slarvigaste av de alla.. ändå är jag inte speciellt slarvig alls. Det är bara det att jag har så jävla mkt grejjer!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Kommer du o städar hos mig snart å eller? ;p

2008-11-22 @ 23:07:50
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0