BULLSHIT

när "folk" säger åt en att man ska säga ifrån när det blir för mycket, att man ska säga till om man inte orkar, att man inte ska ta på sig för mycket, att man ska säga till om man mår dåligt eller vad fan som helst, det är ju rent ut sagt bara skitsnack.

Vad ska man behöva göra för att "folk" ska lyssna på en? Istället fortsätter alla bara puscha på,
- "tänk inte negativt"
- "du orkar"
- "du är bara lat"
-"gå o lägg dig tidigare så ska du se det går"
- "du måste.. du måste.."
- "lite orkar du i alla fall"
-" alla andra klarar det ju"
- "tänk framåt"

Om jag inte KAN då?! Tänk om jag inte kan tänka framåt, tänk om jag vill leva i nuet just nu för att det är det jag behöver, och TÄNK OM jag inte fungerar precis exakt likadant som du? Tänk om jag inte är lika stark, tänk om jag inte är lika jävla äckligt glad och positiv hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Emelie

"Tänk negativt"

"Du orkar fan inte"

"Du är inte lat (bara dum i huvudet)"

"Gå aldrig och lägg dig"

"Du får inte, du får absolut inte!"

"Du kommer inte orka någonting"

"Ingen annan har juh klarat det!"

"Tänkt bakåt"



Ärligt talat, hur skulle det kännas om alla sa såhär istället? Inte speciellt uppmuntrande.. :S Hoppas allt är bra. Vi saknar dig!!

2008-10-31 @ 09:18:12
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: svar

haha .. ja de vore ju skönt med lite omväxling om int annat :P

Saknar er med!

2008-10-31 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0