Good luck tomorrow

Försov mig som vanligt. Detta går inte längre. Men nu har vi i alla fall tagit ledigt från jobbet i två dagar så vi ska hinna plugga till tentan! Så imorgon MÅSTE jag upp. Har beställt mamma med ringväckning klockan halv åtta. Hoppas jag hinner uppfatta att jag pratar i telefon, kan nämligen göra det i sömnen nuförtiden.

Ansökan är inskickad till San Diego. Lägenhet är sökt. Känns ändå som det är tusen saker kvar jag har att göra innan jag far. Hyra ut lägenheten, fixa kontrakt på det, fixa visum, vilket inkluderar en intervju i sthlm, skicka in toefl resultat. boka flygbiljetter. Fixa internationellt körkort.. Hade jag vetat det skulle va SÅHÄR krångligt fara till Usa i ett halvår hade man nog tänkt om en gång. Fast hade såklart kommit fram till samma resultat..

För vem vill inte bo här?


Kommentarer
Postat av: Cissi

när du är sthlm ska du leka med mig :D

2008-10-22 @ 19:40:32
URL: http://CeciliaLindberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0