JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jag klarade Toefl (engelska) provet!!! med 4 poängs marginal:P
Vilket betyder vi kan fara till San Diego efter nyår, och jag har inte lagt 1200 kr på testet i onödan, och viktigast av allt: jag slipper gå engelska kurs när jag kommer dit som typ kostar 12000 kr! :D

HERREGUD vilken bra dag. Dessutom är jag ledig från helvetes jobbet. DOCK känns det inte alls kul sitta hemma o tenta plugga då ALLA, och jag menar alla är ute o festar och har kul.

Ska trösta mig med att baka morotskaka... och äta upp den. =)

Men ändå, BRA DAG =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Grattis gumman! :D fan va kul! tråkigt dock att du drar till USA, men men du kommer ju tillbaka iaf! :D Puss

2008-10-19 @ 17:57:05
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis!!!

fast tycker inte rikigt om att du far.. hur ska jag klara mig?!?!?! buuhu! bäst för dig att du har riktigt jävla skoj så de är värt de =P

2008-10-20 @ 16:41:29
URL: http://CeciliaLindberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0