Lättad

Nu har jag haft huvudvärk 3 dagar, konstant...det hjälper inte med huvudvärkstabletter, äta eller dricka.. inte heller sova och vila. Jag vet inte vad det är, gissar på hjärnhinneinflammation bara för att förvänta sig det värsta :P

Näe. men pressen o stressen som ligger på skulle kanske vara en rimlig förklaring. Därför har jag härmed tagit "ledigt" från jobbet i helgen. Jag får mig då ändå inte dit med den här huvudvärken.

Kommer nog att sluta det här jobbet, det är inte okej och det är inte värt det när pressen att både studera 100 % och jobba 50 %(om int mer för tillfället?) gör att man ständigt känner sig stressad, orolig och börjar må psykiskt dåligt. Jag orkar inte hålla igång 16 timmar per dag längre och inte ens få vara ledig en enda helg, vet inte senast jag hade en helt lugn, ledig dag.. Måste vila.

Ska försöka i helgen, dock måste vi ju skriva de där satans jävla PMet. Ska sitta lite nu, japp, mitt i natten en fredagkväll. Men sen ska vi se film. Med cocacola och daimglass. Ingen ovanlighet känns det som.


Ursch vad gruvsam jag är för USA nu. Tankarna börjar rulla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0