Lite bättre

planerade att kliva upp kl 8.00. Mor min ringde till och med denna gång! Jag har svaga minnen av det, hade även den hemska väckarklockan längst bort på soffan, tydligen har jag krupit dit, sen krupit tillbaka och satte mig lutandes mot väggen och fortsatte sova, drömde att jag sov på en kall stor sten efter gammelvägen.. Vaknade iaf runt 9.20 av att Micke kommer in och slår mig med en kudde. Mitt morgonhumör ger instruktioner om att döda den jäveln. Men det går över rätt fort, jag hade ju trots allt BETT om att bli väckt. Tur det, annars hade jag kanske sovit fortfarande.

Nu har jag suttit sen dess i åtskilliga timmar och pluggar. Med små avbrott för..annat, man hittar ju på ALLT möjligt när man inte längre tycker man ska sitta. Just nu är en sådan stund. Jag är dock väldigt medveten om att jag har många timmar kvar, inte mycket alls som sitter som det ska, i huvudet.

Väldigt passande har jag möte nu, om sexmästeriet för våren. Värt för min del som inte ska vara här? Näe. Men just nu är jag nöjd jag får göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0