Morotskaka

Jesus vad det bakats morotskaka här i korridoren idag, och det blev KANON. godaste morotskakan ever. Blev det både till frukost lunch middag och natt mat.. fast ändå bara 3 bitar.. vilket kanske säger något om dagens matvanor...

har fått en del gjort idag, städat! det enda jag däremot verkligen tänkte göra idag var att sätta ut lägenheten, vilket jag INTE gjort...måste göras imorn OKEJ?!

Har haft smått panik hela dagen, svårt slappna av (på min enda lediga dag) pga det hela tiden känns som jag måste göra något..varit lite mkt på senaste tror jag, har svårt förstå jag faktiskt var helt ledig..

Klockan är för mycket, som vanligt. Men fyratiden är en tid man verkligen kan slappna av, trots man har liite panik över att man faktiskt inte sover. Natten är fridfull på sitt alldeles egna sätt... även om man har mycket att göra finns det inte mycket man kan göra åt det vid den här tiden..just great. Just nu roas det med väldigt gamla avsnitt från tv man såg när man var riktigt liten, helt otroligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0