VILL HA

japp, ni ser rätt. Klockan är halv ett och jag är vaken, tenta kl 8.00
Anledningen? ja för att jag sov tre timmar ikväll, vems fel? Ja mickes såklart, den jäveln ligger o sover i min säng, och jag måste plugga...ju mer jag läser av den fruktansvärt tråkiga artikeln, och ju mer jag hör hur skönt han sover... den blandningen blev en direkt väg in i drömmarnas värld. Full av tusenlappar och jättemuskliga tjejer. (wtf?!)
IAF, så är det såklart kört sova nu.. och jag missade 3 timmars viktig pluggning. Kan inte bestämma mig om jag ska plugga lite till eller inte, men jag vet att det egentligen inte ger något sitta just innan, man är för stressad och inget fastnar.

MEN, det var inte det jag skulle informera om.
Jag tänkte informera om att jag vill HA EN SÅNHÄÄR...är det kanske det sötaste som finns, jag kan vara singel resten av livet bara jag får en sån här gosa med!!



Pluttinutt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan inte mena allvar? Dom är fan inte söta dom där!!! Usch!

<och när började du gilla biffiga tjejer?

2008-10-24 @ 14:20:20
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: svar from the queen

NAE!! säg inte sååå.. är ju det sötaste som finns! Sen då jag har en ska jag tvinga dig tycka den är söt.

HAHA det gör jag ju dock inte, men tydligen smög dom sig in i drömmarna ändå! kanske är undermedvetet orolig jag ska bli sån, även om risken är minimalt liten :P

2008-10-24 @ 14:46:40
Postat av: Cissi

jag håller med! dom är super söta !!!! =D

du kan den få leka med min lilla =D

2008-10-24 @ 19:02:47
URL: http://CeciliaLindberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0