aouch

tung dag. Besök hos tandläkaren, där vi fick i princip ingenting gjort, förutom att hon bedövade hela jävla käften, inklusive tunga. Tog en powernap på tre timmar innan vi fixade Sexet-kvällen, som jag nu som Sexmästerinna håller i. Nu däremot tänker jag mer och med på vafan jag tagit på mig, känns defenitivt som det är mer än jag tänkte. Ovanligt. Men jag ska nog fixa det.

Fan jag har sjukt ont i mina bröstvårtor, varför har man det? Känns som nån suttit och nypt på dem hela natten, aoo.. Undrar varför man får så? Nån som vet? Och nej gissa inte på att jag är på smällen, för så är ej fallet. Lyckligtsvis.

Har riktigt, riktigt dåligt samvete över plugget nu och måste, måste sätta igång. Har 5 kapitel att läsa. YEEAH! Men nollningen tar fan all min tid och imorn är det dax igen med partaj. Jag är inte ALLS sugen och har redan nu stora planer på skippa gå ut och bara sippa lite vin. Får se hur det går med den planen, varje gång jag tänker så verkar det bli tvärtom. Men faan vad less jag är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0