Balklänning

Har nu lagt ut min balklänning till försäljning, jättekonstig tidpunkt tänker ni, men äsch jag började själv söka vid den här tiden (peppen var stor). Dessutom ligger den ute i 2 månader. Och vill ha den såld innan San Diego.

Iaf medans jag sökte bilder jag kunde lägga ut så hittade jag rätt mkt roligt. Syns tydligt vad jag tänker.
Jag hade FYRA personer som stod med varsin kamera och tog, utan att överdriva, säkert 1000 kort tillsammans.. Vet inte hur länge jag stod där och försökte se fin ut, vilket vi ju redan klargjort inte är min grej.

Här syns det tydligt HUR JÄVLA LESS jag är. Och undrar när i helvete jag får gå. Nu ska vi även notera att det var cirkus 30 + ute den här dagen och klänningen har sex jävla lager och är dessutom, tydligt, SVART.

Här däremot, tycker jag det har gått över gränsen över vad mitt tålamod klarar, och totalignorerar att det blixtrar för fullt och letar hellre i gräset efter... efter? Det förlorade förståndet kanske.


Själv tycker ja dock klänningen är snyggast bakifrån..



Men visst, vi såg självklart ut som nå FUCKING MOOOOVIESTAARS framifrån också.




Flinet var inte att leka med, men jag var ASGLAD när vi gick in, var med andra ord rätt så knall, endast en yoghurt på morgonen och de 30 graderna gjorde mig lätt berusad på de X antal champangeglasen och diverse annat. Man skulle även kunna tillägga att det första jag gjorde när jag kom in var att snubbla nedför en hel trapp. Hehe, någon förvånad?

Tackar killen här som ställde upp i sista stund då tilltänkte killkompis blev upptagen av flickevän, så då tog jag hans bästa kompis istället, thats kind of my styyle . Aldrig har jag sett en sån välrakad Jocke! Imponerande.. är det enda som kan sägas.

Nej dags sluta flumma runt bland bilder och andra nattliga bestyr. Morgondagen är fullbokad och jag hade planer på överleva den.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du var ju less innan vi ens hann börja! :P

2008-09-15 @ 22:02:58
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0