FAN

jag förstår faktiskt inte hur man på bara några timmar går från frisk till SJUK.

För inte fan blir man frisk på bara några timmar i alla fall.

Jag ligger fortfarande i sängen, har inte orkat göra ett skit, var ner till tvättstugan men nån jävel tvättar på min tvätttid! Lämnade en smått arg lapp på dennes tvätt. Jävla svin. Inte lätt vara glad då man vaknar upp med snor, halsont och ett huvud lika stort som en badboll.... Nu var jag ju i och för sig ute igår också, vilket jag hoppas att en del av detta är baksmälla. Men jag har inga större förhoppningar på att snoret och halsen ska gå över pga det

TACK Öbo för att det tog 4 månader att fixa min jävla dörr, men javisst imorse kommer en snubbe tidigt som fan, jag öppnar i filt och lägger mig sedan under täcket och låtsades att jag inte fanns. Men nu gnisslar det inte! =)

Och fan Cissi, mina naglar ser rent förjävliga ut, kom o fixa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0