Galet

Helt galet hur bra horoskop stämmer in för tillfället.  Nu ska vi inte tro jag följer detta bara för att jag gjorde det idag, men det är nästan äckligt hur bra det stämt senaste tiden..

" You could have something of a spiritual crisis moment today. You have seen through a fundamental untruth in the dogma or teachings in your faith. That may be a painful moment if you fight against it - embrace and accept it and you will find a new world waiting."

Återstår att se om det blir någoon spirituell kris idag då (japp, jag har insett att kl är så pass mkt att jag inte längre kan säga "imorgon"). Men rådet längst ner tänker jag följa iallafall.

Kommer ju aldrig lyckas vända tillbaka dygnet då vi aldrig börjar före kl 13 på dagarna. Känner dock att jag inte kommer klaga alltför mycket ändå, ingen fara för skavsår i öronen direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0