Tar mig ledigt.


Om jag ska gå efter mitt horoskop idag..:

" It could be ha tough day for dealing with other people. They will be contrary and hypercritical, and you don´t have the patience (har jag någonsin?) for dealing with quirky, childish behaviour. If you can avoid being in public or in large-group situations that might ease your feeling of tension. "

.. så tror jag att jag gör helt rätt i att stanna hemma ikväll, skippa partajandet och kåren.
Jag är trots allt sjuk och imorn SKA jag bli frisk, för det är även en dag imorgon och det finns alla möjligheter i världen att bli onykter då istället om det skulle vara så att suget dyker upp. Nu har jag handlat massa god mat och tänker inrikta mig på det istället.. och plugga. Har läst 10 sidor.. av miljoner?

Men mitt horoskop kunde man även tagit som att jag borde skitit i föreläsningen idag. HEHE det stämmer ju in precis! Och även om det var precis så jag tog det imorse så gick jag trots allt dit, snörvlandes och hostandes. Det gick bra, blev bjuden på kaffe av Madde och sen löste vi korsord halva föreläsningen då föreläsaren fan bara upprepar allt HELA tiden!!!

Idag bokade jag föresten toefl testet, engelskaprov, för 185 (fucking) DOLLAR. Räkna på det du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0