Skärpning

Jag har inte alls någon plan på skärpning idag, men den måste komma snart i alla fall.
Motivationen till plugg ligger nere på noll. Aldrig i hela mitt liv har jag varit så opeppad på ta tag i något. Boken ligger där och glor på mig hela dagarna.. och jag kommer på anledning efter anledning till att bara ligga i soffan, de få stunder man är hemma, och göra absolut ingenting. Jag får absolut INGENTING gjort. Får knappt mig själv i duschen eller städar undan. Mat är bara glömma, lagade en seriös middag senast i torsdags, tror jag. Idag är det måndag. Men idag dock blev det en redig lunch, bara för att Madde var med. Och till middag snålade halva Sesam till sig korvar. Bra där, annars hade det nog inte blivit någon middag heller. Som sagt..skärpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0