Tisdag

Jobbig natt, drömmer då och då att jag räddar någon som nu längre inte finns i livet. Men nu är det inte varje natt iaf.


Motivationen ligger fortfarande o simmar på golvet. Men har iaf tagit mig upp relativt tidigt idag, tio! Tack vare att någon ringde och väckte mig. Gick tillochmed till gymet men kom på att kortet fortfarande inte är aktiverat. SKIT. Tar det ikväll istället. Får roa mig med att äta istället, och det är ju inte så illa det heller! Har skrivit en punktlista för dagen.. annars får jag ingenting gjort längre.. den måste gås igenom, tyvärr finns inte plugg med på den listan, men ska försöka hinna läsa seminarieuppgiften iaf, en uppsats på typ 60 sidor. Inte kul någonstans alls.


Motivation, komsi komsi.. var har du gömt dig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0