Försöker överleva

Är det ett skämt ? Kan det verkligen fortfarande vara 36 grader ute, kl halv tio på kvällen ? Det står så.
Har varit en hemsk dag. Kan inte ens gissa värmen i solen idag när jag traskade till skolan, jobbigt är bara förnamnet.
När jag äntligen fått mig hem var jag tvungen kasta mig i poolen för att överleva. Lägenheten är stekhet. Somnade sen till min helt sjuka huvudvärk och vaknade i ett instängt rum av att jag inte kunde andas. På allt detta är jag förkyld vilket inte gör det bättre :) Jag är inte gjord för sån här hetta. Tacka vet jag kalla Sverige! haha.

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :)

2009-04-21 @ 06:33:30
URL: http://fuckingems.webblogg.se/
Postat av: cissi

haha OJ va synd de är om dig... VI HAR SNÖ ÄN!!!! ;)

2009-04-21 @ 11:08:15
Postat av: Ebba

KLAGA MER VA!!!! Hade vantar o halsduk imorse o frööös som fan.. var bara 2grader ute..

2009-04-21 @ 20:22:43
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrapade bort isen på bilen i morse i minusgrader, så sluta gnäll... Men får ju snart värme jag också:P

2009-04-21 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0