Fredag 12.15

Inga tidiga morgnar här inte. Kommer verkligen sakna att min tidigaste klass är 12.30. Inte idag dock , fredagar är jag alltid ledig :)

Idag misstänker jag, genom att kika på avstånd från sängen genom persiennerna, att det är mulet..och typ 18 +. Det betyder ju typ att ni har bättre väder i Sverige just nu ( ja inte norrland kanske ;)

Vaknar med en gräslig hemlängtan idag, varför ? Ja jag måste ju sakna alla er samtidigt, medans ni bara måste sakna mig (klaart ni gör). Väldigt påfrestande att inte ens kunna ta upp telefonen och bara ringa och säga typ inget vettigt alls.

Nu ska jag fokusera på all alkohol vi ska hälla i oss i helgen istället!

Kommentarer
Postat av: Moa

Saknar Ella!

2009-04-26 @ 11:50:37
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0