Ibland är jag bara för mkt.

Visst är jag underbar många dagar men ibland är jag bara förjävla klantig.

Just kommit hem efter en jävligt frustrerande, irriterande, nästan tårögd promenad från universitetet, JA JAG HAR GÅTT HEM!! Varför? Jo för jag inte kom ihåg ett enda av de tre måstena när man lämnar hemmet: Mobil, Pengar, Trolleykort.
(kom för fan åtminstonde ihåg EN av dom)

Insåg det ganska fort men oftast (har endast hänt mig EN gång sen jag kom hit att de kollat) går det bra att smita på trolleyn ändå, men IDAG, nej DÅ kommer de halv nio på kvällen och kollar att alla har ett trolleykort, så jag smet smidigt därifrån innan de hann upptäcka mig (eftesom man inte ens får vistas på perrongen om man inte har ett).

Så vad blir resultatet om man inte har en mobil att ringa med, eller pengar att köpa en biljett för? Det blir en jävligt arg dam stampandes hela vägen hem, livrädd efter de kolsvarta gatorna. Sa jag att jag gick i högklackat ? Näe men nu vet ni!! 45 jävla minuter tog det!!

Ska trycka lite polly och slurka cola i självömkan. Men först måste jag tipsa om Madde & Johans resedagbok där de (Johan) skrivit lite mer detaljerat än vad jag orkat om vad vi gjorde bland annat under springbreak! (om någon känner intressepilen träffa) Och även lagt upp en del bilder, mer eller mindre vackra! Här har ni länken : HÄÄÄRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0