Lägg aav

Känns som jag har feber igen, sovit heela kvällen. Gode skönt men hade ju tänkt få plugga lite. Tog musten ur mig att åka runt med mina tyska gruppkamrater på en indisk marknad. Ingen aning vad vi eg skulle få ut av det men nu har vi köpt indiskt snacks och dricka till klassen för typ 30 jävla dollar!!! som förmodligen smakar SKIT. Får vi inte ett A blir jag tjurig.

Blir jag inte frisk nu blir jag också tjurig. Och kommer de fram till nått jävla inreseförbud till Usa blir jag Arrrrg :(

Nuuuu till lite positiva tankar....eh....ehhhh....what?! JOJO nu har jag en, jag är så jävla hes, och måste säga att det gör min engelska bättre! Har kunnat babbla utav fan idag bara för att det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0