Nämen

..har jag glömt berätta! Jag och Madde har ju finally fått oss ner i det svinkalla Stilla Havet. Det är så kallt att det tar ont bara av att doppa fötterna men där var vi och dränkte oss själva i de stora vågorna, vilket var skitkul. Även om man fick saltvatten och sand överallt. Inklusive käft. Förstår och antar att ni naturligtsvis inte går på att badkrukan skulle gjort något sådant i nyktert tillstånd. Men HAH jag har bildbevis. Visserligen inte när jag är dränkt men där får ni helt enkelt tro på mig att när jag väl doppat till knänen hade man inget annat val när vågorna kom.


Här mkt gruvsam och har egentligen inte alls nån tanke på att ta mig mer än ett dopp för fossingarna.


Försöker komma fram till någon vettig strategi...?


Är inte alls så glada för kylan som det ser ut, en motreaktion på att skrika av smärta snarare.

 
Jävligt nöjd för att vara tillbaka o knöla på en för liten handduk där sanden runtom är glödhet.

Det var väl i det stora vad vår helg handlade om..glida på stränder.. ehum, klagar inte. Tror bestämt det var det svinkalla havet som gör att jag idag sitter svårt sjuk. Har iaf plöjt igenom flera kapitel i den jävla accountingboken. Bara för att ha mindre att plugga när bror väl kommer hit om TVÅ veckor. Förövrigt är det exakt 6 veckor tills jag befinner mig i Örebru. Och mindre än en månad kvar av plugget! Woho.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag gillar att du snart är tillbaka! :D ska på intervju nästa vecka på städ på sjukhuset! haha,:P

2009-04-23 @ 18:47:33
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0