Party och Svininfluensa.

Sängen hela dagen efter en hård helg, med undantag för grillmat och soffhäng.
Ena dagen värre än den andra ! Ivy på fredag och Stingaree på lördag. Två av de kanske mest fancy klubbarna i denna stad. Med riktigt mysiga takvåningar med utsikt över stan, iaf Ivys som låg några våningar upp! Och inte ett öre behövde man göra av med. Oooh I like to be a girl.

Hade ju just blivit frisk till helgen men idag har min röst inte varit mkt att skryta med. Alla har väl hört om svininfluensan antar jag ? Tydligen hade Maddes föräldrar som var här och hälsade på nyligen fått hem brev att dom ska söka upp läkare ifall de blir förkylda. Nu är det bara 20 st som insjuknat i Kalifornien, och det bor ju en hel del här, men med tanke på att man legat i feber och förkylning hela veckan och idag hostar lungorna av sig & att man dessutom träffat på massa mexikanare gör det plötsligt inte så ball att vi bor på gränsen till Mexico. Meen jag är inte alltför orolig som vanligt.. Maddes mamma är dock väldigt gullig som är orolig och nu vill höra uppdateringar om hur det går med min förkylning :)

Nu somna in till Ludovico Einaudi.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja huuva hoppas ni inte drar på er svininfluensan Och bror Joel som är på G hoppas det går bra Å att det inte blir stopp för inresa till Usa

2009-04-27 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0