Självplågeri

Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig när det kommer till att vara sjuk. Jag har inte en tanke på att ta varken värktabletter, halstabletter eller ens drcicka te för att lindra smärtan. Istället ligger jag ner och väntar..och väntar.

Jag vet inte vad det är men jag tar aldrig värktabletter.. inte för magvärk, inte för huvudvärk, inte ens för ryggvärken. Bara härdar. Nu har jag faktikst både använt halstabletter, värktabletter och te för att smärtan varit outhärdlig, men så ger jag upp direkt det inte blir bra på en gång.

Känns ju ytterst konstigt med tanke på att när det gäller psyket jag kan trycka vad som helst. Men inte när det gäller kroppen ? Så det är ju inte tabletterna jag är rädd för. Hmmm...

Åtminstonde ska jag ta en kopp kaffe när jag kommer till den obligatoriska fika stunden på Starbucks. Som alltid infinner sig 15.15 torsdagar. Gillar den rutinen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du vad det är för fel på dej är inte lätt att veta Men en sak låter bra gissa vad.Kram

2009-04-24 @ 19:40:25
Postat av: Lillan

haha din kaffenarkoman!!

2009-04-24 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0