Springbreak, Las Vegas, LA

Springbreak lider mot sitt slut. Men vi har hunnit med mycket, alldeles för mkt för att orka skriva om, bilderna får tala för sig själva. Har inte hunnit skriva...eller.. jag har vid varje lugn stund varit alldeles för upptagen med att glo på tv, efter flera månader utan har vi till vår stora lycka haft TV på hotellrummen (och jacuzzi!) Jag är helt slut och har sovit 13 timmar inatt efter en veckas springande och tidiga mornar.  Vi började ju springbreak med 2 galna nätter i Las Vegas som gjorde mig bakis i ytterligare två dagar, men KUL var det!!


pool@stratosphere          Utsikt från Stratosphere.     Massa svenska tjejer + en amerikan.


                                    Slitna en tidig morgon.    The roomies.


Sen åkte vi vidare till Los Angeles. Disneyland och Universal Studios, riktiga turister.



Har åkt karuseller, kanske tillräckligt för resten av mitt liv. Åtminstonde om ryggen får bestämma. Den har varit så jävla grinig, men är väl sånt man får ta då man åker sånt som det står att man INTE ska åka om man har ryggproblem. Ignorerades till största del såklart. Inget kul stå och titta på!

Nu är vi tillbaka i San Diego och nu känns det verkligen att det är "hemma". Saknar dock den väldigt stora sköna sängen på hotellrummen och TV! Blev inte bättre av att hitta ett jävligt äckligt kryp på kudden som jag gosat med hela natten. FY FAN. Väldigt effektivt dock för att få mig upp och hoppa och städa hela rummet.

Imorgon kommer Maddes föräldrar + lillasyster så nu blir det livat fram till nästa torsdag då de åker hem igen! Har hört ryktas om att det kan bli lagade middagar serverade :)

Nu är det också bara drygt 1 månad innan bror våldgästar i nästan en hel månad ! Och sen är jag faktiskt hemma om mindre (en dag mindre) än 2 månader! Just fått bekräftat att min hyresgäst hinner flytta ut så Ebba behöver inte längre vara orolig för att JAG våldgästar med min 56 kg packning! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har aldig varit orolig gumman! Tyckte mest de skulle bli kul! :D

2009-04-05 @ 19:51:07
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0