Tragisk slöhög i sängen

Ligger nån konstig typ med snygg morgonfrilla i min säng, 13.50, med strålande sol ute...Jag.
Är helt säker att min svenska mobil väckte mig med en påminnelse om att "avsluta space". Ingen som helst aning vad det kan betyda, och är det verkligen det jag menar så har jag en svår uppgift framför mig idag. Bäst starta med en stor frukost.. ala vatten..polly aand chips.

Sen blir det bikini så slöhögen kan masa sig ner till poolen och somna där alternativt lyssna på boken "He´s just not that in to you". Nu kan jag snart alla killars knep, vad man inte ska gå på. Men det enda jag kan tänka mig boken resulterar i är att man avvisar precis alla killar som ens försöker, PERFEKT ska det vara, tydligen. Annars är han inte värd, herregud lär få söka i evigheter, vilket jag iofs redan väntade mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur länge räcker pollypåsen eller har du fått nån mer? Känns ju väldigt bra det här med dina frukostvanor Sen så lät det ju väldigt skoj att du ska avsluta rymden säg till om du lyckas KRAM

2009-04-18 @ 18:24:15
Postat av: ME

Mehehe, näe fick TVÅ nya när Maddes föräldrar kom hit. Nu har jag endast EN polly kvar. Den ska sparas till ett fint tillfälle, eller nått.

2009-04-18 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0