Trip



Var på en liten spontan trip i helgen, ovan ser ni var. Den som inte kan lista ut det är..hemskt oallmänbildad.
Jag blev smått förälskad i staden! Massor med gamla hus och det var verkligen en riktig stad med affärer, restauranger/cafe, parker och småkrogar överallt. Inte som San Diego och LA som downtown endast består av tråkiga skyskrapor och business district. Lite jobbigt var att det var så jävla bergigt, gatorna gick i branta backar och var därav ASJOBBIGA att bestiga.

Vi åkte också över till Alcatraz, det gamla fängelset som t.ex. Al Capone suttit i ! Var riktigt grymt. Tycker absolut det här är en stad man ska besöka om man åker till Kalifornien. Vi åkte också route 1 på vägen dit. Vilket ska vara en av världens vackraste vägar och det håller jag helt med om. Den får man inte missa om man ska köra dit. Åt på en restaurang på bergssidan med utsikt över havet, grymt nr 2.
Skulle jag flytta hit igen skulle jag nog flytta till staden ovan faktiskt! Lägger upp några bilder från toppfotografen här sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0